31 oktober 2012

Böcker som kommer ut i januari 2013

Jag hittade lite böcker som kommer ut i början av 2013. De jag såg nu var

  • En sekund i taget av Sofia Nordin.
  • Korsad av Ally Condie - Fortsättningen på Matchad
  • Förr eller senare exploderar jag av John Green - Jag tänkte läsa den på engelska men nu när den kommer ut på svenska tror jag att jag läser den då.
  • Pandemonium av Lauren Oliver - Fortsättningen på Delirium.
Jag tycker alla de verkar bra, och jag tror jag ska läsa dem.

4 kommentarer:

  1. Å vad jag måste läsa Pandemonium men jag måste först skaffa mig Delirium.
    Snälla hjälp mig att få Mimmi att gå bus eller godis med mig genom att rösta på min blogg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är inne på min telefon och kan inte göra det, men jag kan göra det sen om jag kommer ihåg :)

      Radera
  2. Glad, skrivande tjej31 oktober 2012 kl. 14:43

    Hej Tova!
    Vad hette skrivarlägret du var på i somras, i år?
    Jag är 14 år och bor i Stockholm.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hette inget speciellt men det är i Nacka kommun. På Barnensbibliotek.se finns alla Skrivarläger som finns :)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.