28 december 2012

Vill du läsa berättelser från ungdomar?

Jag hittade en sida där man kan läsa berättelser och dikter som barn och ungdomar har skickat in. Innan har man kunnat skicka in själv, men nu har de en paus, men man kan fortfarande läsa allt som redan finns.

Det är sidan Unga fakta som håller i det och det kallas Unga Berättare. Det finns tiotusentals dikter och tusentals noveller. Maxlängden är en A4 så det går snabbt att läsa dem, och efteråt kan man betygsätta dem från 1 till 5. Jag har läst några, och dem var bra.

2 kommentarer:

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.