23 mars 2014

Little Book Owl

Jag har börjat titta på några booktubers (=personer som lägger ut videobloggar om böcker på Youtube) och en av dem är Little Book Owl. Hon heter egentligen Catriona, bor i Australien och är i tjugoårsåldern. Jag började titta på henne för att vi har så lika bloggnamn. Hon startade sin blogg 2011 och jag 2009, så om det är någon som har härmat så är det hon. Men det är inte så stor chans, för 2011 läste knappt någon min blogg och förmodligen kan hon inte svenska.

Hon gör oftast recensioner, book hauls och tags i sina filmer och här under är hennes senaste film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.