19 april 2014

Roliga Divergent- & Tfios-bilder



Jag hittade flera bilder på WeHeartIt med citat eller roliga "omgörningar" av Divergent och The fault in our stars. Båda kommer ju på film inom några månader och Shailene Woodley har huvudrollen i båda. De flesta av bilderna behöver man ha läst böckerna för att förstå, tror jag.

Bara massor av citat och grejer som de pratar om i Tfios.
Jag kommer inte ihåg allt, men jag har bara läst den en gång så.

Detta är de två reglerna som huvudpersonen i
Den andre Will Greyson av John Green och David Levithan, alltid följer.

Jag grät faktiskt inte såhär mycket, men det var kul bild.

"Sista kapitlet i Tfios."




Hahah..

Datumen filmerna har premiär.



Hahah

Uriah är en karaktär som är med i boken, men inget i filmen. Jag
reagerade inte på det, men jag har pratat med andra som tyckte det var
konstigt för han får en större roll i de andra filmerna. 

2 kommentarer:

  1. Den första med citat från TFiOS har jag som poster :) Den finns även med citat från John Greens andra böcker, Divergent, The Hunger Games och två av Colleen Hoovers böcker.

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.