19 juli 2014

Day 22 – Favorite book you own

Detta var faktiskt svårare att välja än jag trodde. Jag trodde jag ägde de flesta av mina favoritböcker, men det gjorde jag inte. Saknar till exempel favoriterna "Jag, En", Rör mig inte!, Jag går dit du går och Undret. Jag lånar de flesta böckerna jag läser, därför är det förståeligt att jag inte har de jag gillar mest. Jag läser aldrig om böcker, även om de är jättebra och därför köper jag aldrig en bok som jag redan har läst, som jag vet att vissa gör.

Men jag äger några av mina favoritböcker, bland annat Divergent, De utvalda: Tankeläsaren, Allt jag säger är sant och En sån där vidrig bok där mamman dör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.