22 juli 2014

Fyrahundrafemtio

När jag fyllde år fick jag en prenumeration på den nya boktidningen Fyrahundrafemtio på tre nummer. Jag har fått två nummer än så länge men inte läst färdigt den sista. Det är ganska tunga och långa texter, men intressanta. Jag har inte alls bra koll på vuxenböcker och författare, och då känns inte tidningen riktigt för mig. Det är kul att ha provat men jag kommer inte fortsätta med den efter de här tre numren. 

Det är välskrivna texter och bilder med intressanta ämnen. Än så länge är favorittexten ett reportage om Lisa Bjärbo och hennes man Gustav. Gustav har tagit ett mansfritt år och läser inget av manliga författare.

2 kommentarer:

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.