22 september 2014

Planering för Bokmässan 2014

Nu har jag kollat monterprogrammet för Bokmässan och planerat vad jag ska gå på. Jag vet att jag knappt kommer se hälften av grejerna för då skulle jag bara stressa runt till olika montrar men det här är vad som låter intressant eller någon författare som jag vill lyssna på. Jag print screenade schemat för att lägga in här men om man vill läsa om varje programpunkt eller lägga till i "Min Bokmässa" så finns mitt schema här.

Utöver monterprogrammen så ska jag intervjua Ursula Poznanski på fredagseftermiddagen och gå på bloggmingel på lördagskvällen. 

Fredag




Lördag




Avslutar med en länk till Bokbabbels inlägg med gifs som beskriver Bokmässan. Väldigt roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.