6 oktober 2014

Planerar du vad du ska läsa och när och hur går du i så fall till väga?

Helgens Bokbloggsjerka var den frågan och jag tänkte svara på det. Här är alla andras svar och info om jerkan.

Ibland planerar jag lite, jag vet oftast vilken bok som jag ska läsa efter den jag läser. När jag har en stor hög med böcker som måste lämnas tillbaka eller recex som har recensionsdatum så kan jag bli stressad och då brukar jag planera och kanske göra en lista. Det gör oftast att jag läser mer och det känns skönare att läsa ut en bok, men jag blir samtidigt stressad. Det är dumt att något som läsning och böcker blir till ett måste, jag försöker få bort det men det är svårt när det finns så många böcker jag vill läsa. 

Jag hoppas att jag bara kan gå till bokhyllan och välja någon som jag inte har läst lite oftare. Det är så härlig känsla.


Kan faktiskt tänka såhär ibland när man träffar någon som berättar något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.