5 november 2014

Söker gästbloggare

Igår funderade jag ju nästan på att sluta blogga men det kommer nog inte hända än (och även om jag slutar eller tar paus, så kommer jag aldrig radera bloggen.). Under tiden jag hittar lite inspiration och får tid att blogga så tänkte jag att några gärna får gästblogga. Jag har en gästrecension som publiceras imorgon men jag söker några fler.

Det behöver inte vara något långt inlägg, men det ska ha någon koppling till böcker. Men allt ifrån recension till ett bokcitat. Gör en liten presentation av dig och sen en text. Ta gärna med en bild som passar. Det mesta som jag får in kommer publiceras någon gång och om du har en blogg så får den ju lite gratis reklam här. Mejla din text till bokugglan@hotmail.se.

Om du läser det här inlägget långt efter att det har skrivits så kan du fortfarande pröva att skicka in. Det händer ofta att det är svårt att komma på vad jag ska skriva och då är det roligt med en gäst.

4 kommentarer:

  1. Jag vill gärna gästblogga här! Ska bara komma på nåt kul att skriva om först, kanske dröjer nån vecka, men jag mejlar då :

    SvaraRadera
  2. Har du läst Legend av Marie Lu? Den är typ som Hungerspelen och divergent och eftersom du gillar dom så tror jag att du kommer tycka om Legend också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har den här hemma men har inte hunnit läsa den, den verkar bra!

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.