16 februari 2015

Dags att rösta i Bokjuryn 2014

Nu är Bokjuryn öppen igen för att rösta på 2014s bästa barn- och ungdomsböcker. Jag har röstat de senaste åren och jag tycker alltid det är bra böcker som vinner. Här under står de viktigaste reglerna:

I Bokjuryn har alla som är upp till 19 år rösträtt. Du kan rösta på så många som fem böcker, men det går lika bra att rösta på en enda. Böckerna ska ha kommit ut under 2014. 

Du kan rösta från och med den 1 januari till den 9 april 2015.

Alla som är med i Bokjuryn får en gratis e-bok och en månads fri läsning av böcker på platta och mobil! Vi lottar ut en massa fina priser också!

Jag tycker det är kul att alla som röstar får ett litet pris i år. Det är e-boken Prismagalaxen - Silvertrådarna av Ingrid Remvall och en månads abonnemang på Readly böcker som man får. Jag väntar lite med att rösta för jag vill hinna läsa fler av de böcker som kom ut 2014, men när jag har röstat kommer det förmodligen ett inlägg med mina nomineringar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.