3 augusti 2015

Dag fem till sju under Readathon

Mitt readathon gick inte så bra i slutet, eller det var väl mest lördagen som inte gick så bra. Idag är det måndag och jag hade en full helg så jag hann inte blogga eller läsa sen i fredags. Eller jag tog igen läsandet på söndagskvällen faktiskt. Här får ni rapporterna några dagar i efterhand:

Dag 5 - Fredag
Dagen bok/böcker:

  • Jag är Malala av Malala Yousafzai - Läste från 135 till 200 sidor = 65 sidor
  • Fantasy av Malte Persson - En av novellerna från Novellix som jag ville få utläst. Kom bara till sidan 10 under fredagen. 

Antal lästa sidor idag: 75 sidor
Antal utlästa böcker: -

Totalt antal lästa sidor: 779 sidor
Totalt antal lästa böcker: Fyra böcker


Dag 6 - Lördag

Läste inte en enda sida.


Dag 7 - Söndag

Dagen bok/böcker:

  • Fantasy av Malte Persson - Från sidan 10 till 28 = 18 sidor. Utläst
  • Mammalia av Ulrika Kärnborg - Hela novellen på 28 sidor. Utläst.
  • Ravioli av Klas Östergren. 28 sidor. Utläst.
  • Wrong exit av Mary Chapman. En lättläst engelsk bok på 64 sidor. Utläst. 


Antal lästa sidor idag: 138 sidor (väldigt små sidor men
ändå)
Antal utlästa böcker: Fyra böcker

Totalt antal lästa sidor: 917 sidor
Totalt antal lästa böcker: Åtta böcker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.