1 oktober 2015

Läst i september

Antal lästa böcker: 3 böcker:

  • Marknadsföring på Internet av Anders Frankel.
  • Odinsbarn av Siri Pettersen. 
  • Ja jag har mens, hurså? av Clara Henry.

Kommentar: Inte så många tyvärr

Recenserade böcker: Ingen... Ops, men det kommer.

Antal lästa sidor: 985 sidor
Kommentar: Helt OK

Bra: Marknadsföring på Internet
Bättre: Odinsbarn
Bäst: Ja jag har mens hurså

Kvinnliga författare: 2/3
Manliga författare: 1/3
Novell: -
Tegelsten (över 450 sidor): 1: Odinsbarn
Engelska böcker: -
Snyggast omslag: Hmm, den var svår för de var så olika. Väljer nog Ja jag har mens hurså
Före detta hyllvärmare: -
Läst som e-bok: -

Jämförelse med augusti: Då läste jag bara 400 sidor men 6 böcker (hur gick det ihop?!)
Läsa i oktober: Recex, böcker jag köpte på mässan och klassikern 1984 till skolan.
Bokrelaterade händelser i september: Bokmässan såklart. Men det har jag bloggat om tillräckligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.