28 augusti 2012

8 saker du inte visste om mig

Jag har blivit utmanad av PunktEbba att skriva 8 saker ni inte visste om mig. Det är en utmaning som jag har sett på alla möjliga bloggar och nu blev jag utmanad.

Det går till så här: "Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. De som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler. I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen hos dem så att de vet att de har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg."


  1. Just nu har jag väldigt mycket jag var tvungen att läsa, men nu börjar det minska. Jag har tyvärr fått tacka nej till flera recex.
  2. Jag går estet på min skola.
  3. Jag ska konfirmera mig i år.
  4. Jag lyssnar på Spotify på mobilen fast jag är inne på datorn...
  5. Denna veckan har jag något varje dag +skola.
  6. Jag älskar när jag har fått något roligt mejl!
  7. Jag har skrivit upp allt jag läst sen 2007, då var jag nio år.
  8. Nu ska jag åka på orientering.
Så jag hinner inte utmana någon, men gör det när jag kommer hem... Jag utmanar ingen, för jag hittar ingen som inte ha gjort den, men om du vill göra den så kan du " bli utmanad" av mig.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Du kan göra den! :D

      Vi säger att jag utmanade dig ;)

      Radera
  2. Hur kan du gå estet när du bara är 98? :0

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har tre olika profiler på min skola, och jag går estet. Så det är ingen inriktning :)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller tycker du jag borde skriva fler recensioner? Eller vill du bara säga Hej?
Kommentera!

Jag svarar på alla kommentarer, men inte på din ev. blogg utan i inlägget du kommenterar. För att komma ihåg och att läsa svaren kan du klicka i "Avisera mig", så får du ett mejl när jag har svarat.